Kargo Hizmeti

Faturam internetten aldığım ürünlerle birlikte teslim edilmedi. Ne yapmalıyım?

Ürünleriniz sevk irsaliyesi ile teslim edilir. E-arşiv uygulaması kapsamında, faturanız sadece elektronik ortamda oluşturulur ve e-posta adresinize otomatik olarak gönderilir. Faturanızın e-posta adresinize ulaşmaması durumunda Bize Ulaşın formunu kullanarak veya 444 4 532 no'lu telefon numarasını arayarak bizimle irtibata geçebilirsiniz.

Siparişimin teslimatı hakkında kargo firması ile sorun yaşıyorum. Ne yapmalıyım?

Kargo firması ile herhangi bir sorun yaşamanız durumunda hemen 444 4 532 no'lu Müşteri Hizmetlerimiz'i arayarak talebinizi iletebilirsiniz. Akabinde ekibimiz gerekli yönlendirmeleri yaparak size yardımcı olacaktır.

Teslimat anında nelere dikkat etmeliyim?

Kargonuzu teslim alırken kontrol etmeniz büyük önem arz etmektedir. Kolilerin dışında hasar, eziklik, yırtılma, ıslaklık gibi normal olmayan bir durum tespit ettiğinizde ürünleri teslim almayarak kargo yetkilisine tutanak tutturmalısınız. Bu sayede kargonuz ile ilgili probleminiz kısa sürede çözümlenecektir.

Kargonuzu teslim aldıktan sonra yapacağınız eksik/hasar teslimat bildirimleri tutanak olmadığından incelemeye bağlı olarak reddedilebilir.

Siparişlerim ulaştığında ben orada değilsem veya adreste kimse bulunamazsa ne olur?

Ürünleriniz, sadece siparişinizde belirttiğiniz teslimatı alacak kişiye veya birinci derece aile yakınınıza teslim edilir. Eğer teslimatı alacak kişiye ulaşılamazsa, size bir not bırakılarak, ürünleriniz nakliye firmasının size en yakın şubesine gönderilecektir.

Ürünlerinizi, bu şubeden en kısa sürede almalısınız. Ürünleriniz en fazla 3 iş günü bu şubede saklanabilmektedir. Bu sürenin sonunda IKEA'ya geri gönderilen ürünlerinizi nakliye bedelini karşılayarak tekrar alabilirsiniz.

Teslimat gecikirse ne yapmalıyım?

İnternetten yapılan alışverişlerde kargo durumu hakkında detaylı bilgiye Kargo Sorgula bölümünden 15 haneli sipariş referans numaranız ile ulaşabilirsiniz. Sipariş tarihiniz üzerinden 7 iş günü geçmiş olmasına rağmen siparişiniz size teslim edilmedi ise, Bize Ulaşın formunu kullanarak veya 444 4 532 no'lu telefon numarasını arayarak bilgi alabilirsiniz.

Siparişimin durumu hakkında bilgi alabilir miyim?

Siparişinizin güncel durumunu Sipariş Takibi sayfasından veya 444 4 532 no'lu telefon numarasından 15 haneli sipariş referans numaranızı belirterek takip edebilirsiniz. (Örn: 162702130940295) Ayrıca kargo takip numaranız ile ilgili kargo firmasının websitesinden kargonuzu takip edebilirsiniz.

Siparişim hangi kargo firması tarafından teslim edilecek?

İnternet sitemiz üzerinden yapılan alışverişlerin kargo hizmeti, siparişin büyüklüğü ve teslimatın yapılacağı ile bağlı olarak Horoz Lojistik, Ceva Lojistik, Yurtiçi Kargo veya Hepsijet firmaları tarafından sunulmaktadır.

İnternetten alışverişlerde adalara teslimat yapılabiliyor mu?

Türkiye genelinde adalara teslimatlar ancak kargo firmalarının geçerli kısıtlamaları çerçevesinde yapılabilmektedir. Ürünlerinizin büyüklüğüne göre kargo firmaları adrese teslim veya telefon ihbarlı şubeden teslim alabilmektedir. Siparişinizi oluşturduktan sonra SMS ile tarafınıza iletilecek olan kargo firması adı ve takip numarası ile siparişinizi takip edebilirsiniz.

Siparişim adresime teslim edilecek mi?

Kargo şirketi, satın aldığınız ürünleri sevk irsaliyesi ile belirttiğiniz adresteki daire kapısına kadar teslim etmektedir. Belirtilen adreste bulunmamanız durumunda, kargonuzu en yakın şubeden alabileceğinizi bildiren bir not bırakılmaktadır. Üç gün içerisinde şubeye gidip paketinizi teslim almamanız durumunda ise paketiniz bize iade edilir.

Kargo firmalarının adrese teslim yapamadığı köy ve beldelerde ise sipariş, alıcının adresine en yakın kargo şubesine gönderilmektedir. Sipariş, kargo şubesine geldiğinde alıcı haberdar edilir. Bu durumda alıcının, siparişi kargo şubesinden alması gerekmektedir.

Adrese teslim yapılamayan köy ve beldeler dışında, Türkiye genelinde adalara teslimatlar ancak kargo firmalarının geçerli kısıtlamaları çerçevesinde yapılabilmektedir. Ürünlerinizin büyüklüğüne göre kargo firmaları adrese teslim veya telefon ihbarlı şubeden teslim alabilmektedir. Siparişinizi oluşturduktan sonra SMS ile tarafınıza iletilecek olan kargo firması adı ve takip numarası ile siparişinizi takip edebilirsiniz.

İnternet üzerinden satın aldığım ürünler ne kadar sürede teslim edilir?

Siparişinizdeki ürünler en fazla 7 iş günü içinde adresinize teslim edilir. Kargo firmaları tarafından teslimat tarihi öncesinde SMS veya telefon yolu ile bilgi verilmektedir.

İnternetten satın aldığım ürünlerin montaj hizmetini de internetten satın alabilir miyim?

Montaj hizmetinin internet üzerinden satışı ve rezervasyonu yapılamamaktadır. IKEA mağazalarındaki montaj servisi sağlayan firmalar sadece mağazalarımızın bulunduğu illerde hizmet vermektedirler. Detaylı bilgi için size en yakın IKEA mağazasındaki montaj servisi sağlayan firma ile iletişime geçebilirsiniz. Ürünlerimiz müştelerimizin kolayca kendi kendilerinin monte edebilecekleri biçimde satışa sunulmaktadır. Ürünlerin içerisinde bulunan resimli montaj ve kurulum klavuzu size yardımcı olacaktır.

Kargo ücretleriniz hakkında bilgi alabilir miyim?

İnternetten alışverişlerde kargo ücreti, aldığınız ürünlerin toplam bedeli 100 TL ve altı ise 9,99 TL,
100 TL üstü ise ürünlerin toplam bedelinin %10’u kadardır. Örneğin, toplam ürün bedeli 100 TL olan siparişiniz için 9,99 TL nakliye ücreti ödersiniz. Böylece toplam ödemeniz 109,99 TL olur. 

Türkiye'nin her yerinden internet üzerinden sipariş verebilir miyim?

Türkiye sınırları içinde yer alan tüm illerden sipariş verebilirsiniz.

Site Creation & Technology by MagiClick Digital Solutions
Sayfa Başına Git