Alışveriş Adımları

Aradığım bir ürünü web sitesinde nasıl bulabilirim?

İnternet sitemizde birkaç farklı yolla detaylı arama yapabilirsiniz. Eğer aradığınız, belirli bir ürün grubu içinde alternatifleri incelemek ise, "Alışverişe Başla" veya "Tüm Bölümler" bölümünde, ürün grupları ve alt fonksiyonlarını bir arada bulabilirsiniz.

Aradığınız belirli bir ürün ise, ürün arama motoruna aradığınız ürünün adını, fonksiyonunu ya da 8 haneden oluşan ürün kodunu (IKEA Kataloğunda ürünlerin yanında belirtilen) girerek ürünle ilgili bilgilere kısa sürede erişebilirsiniz.

IKEA Aile Kart puanlarımı İnternet Mağazasında yapacağım alışverişlerde kullanabilir miyim?

İnternetten yapacağınız alışverişlerinizde Aile Kart puanları kullanılamamaktadır.

IKEA Aile Kart ve IKEA Kurumsal Kart İnternet Mağazası'nda yapılan alışverişlerde kullanılabilir mi?

İnternetten yapacağınız alışverişlerinizde, IKEA Aile Kart veya IKEA Kurumsal Kart kullanılamamaktadır.

Stokta bulunmayan bir ürün stoğa girdiğinde nasıl haberdar olabilirim?

Stok sorgulaması yaptığınız ürün, belirtilen mağazanın stoklarında yer almıyorsa 'Stoğa Gelince Haber Ver' bağlantısı karşınıza çıkmaktadır. Bu bağlantıyı kullanarak e-posta adresinizi sisteme kaydedebilir ve ürün stoklara giriş yaptığında size bir e-posta gönderilmesini sağlayabilirsiniz.

Sipariş ettiğim ürün stoklarınızda yoksa nasıl bir yol izleniyor?

Alışverişinizin son aşamasında sepetinizdeki ürünlerin güncel stok durumları hakkında bilgi verilmektedir. Ancak nadiren teknik bir durum sebebiyle siparişinizde stokta olmayan ürünler bulunabilir. Böyle bir durumunda satış temsilcimiz sizinle en kısa sürede iletişime geçecektir. Stokta bulunmayan ürün yerine yeni bir ürün seçebilir veya iptal edebilirsiniz. İptal edilecek olan tutar, ödeme yaptığınız kredi kartınıza iade edilir.

Beğendiğim bir ürünü alışveriş sepetime nasıl ekleyebilirim?

İnternet sitemizde "Sepete Ekle" butonu gördüğünüz ürünleri internet mağazamızdan sipariş edebilirsiniz. "Sadece IKEA Mağazalarında" logosunu gördüğünüz ürünleri ise sadece mağazalarımızdan temin edebilirsiniz.

Neden üye olmalıyım?

Üye olarak, internetten alışverişlerinizi daha kolay ve hızlı tamamlayabilirsiniz. Siparişlerinizi üyelik sayfanızdan izleyebilir, tekrar sepete ekleyerek yeniden alabilir, favori listeleri oluşturarak bu listeleri kaydedebilir, e-posta ile gönderebilir veya çıktısını alabilirsiniz. Ayrıca dilerseniz, IKEA’daki yenilik ve kampanyalardan haberdar olabilirsiniz.

Üyeliğimi aktif ederken sorun yaşıyorum. Ne yapmalıyım?

Aktivasyon kodunuz üyelik formunda belirttiğiniz e-posta adresinize otomatik olarak gönderilir. Gelen kutusu (Inbox) haricinde Gereksiz/Önemsiz (Junk/Spam) maillerinizi de kontrol etmenizi önemle rica ederiz. Ayrıca, Bize Ulaşın formunu kullanarak veya 444 4 532 nolu telefon numarasından bizimle irtibata geçebilirsiniz.

Üye olmadan internetten alışveriş yapabilir miyim?

Üye olmadan da alışveriş yapabilirsiniz.

Ürün stok durumu hakkında nasıl bilgi alabilirim?

Beğendiğiniz ürünleri, ürün kodu ile birlikte web sitemizin anasayfasında yer alan "Stok Sorgula" bölümünden veya ürün kartları içinde yer alan mağaza stok durumu alanından kontrol edebilirsiniz.

Site Creation & Technology by MagiClick Digital Solutions
Sayfa Başına Git