Kargo Hizmeti

İnternet sitemiz üzerinden yapılan alışverişlerin kargo hizmeti, Horoz Lojistik ve Yurtiçi Kargo firmaları tarafından Türkiye'nin tüm illerine sunulmaktadır.

Kargo şirketi, satın aldığınız ürünleri sevk irsaliyesi ile belirttiğiniz adrese teslim etmektedir. Belirtilen adreste bulunmamanız durumunda, kargonuzu en yakın şubeden alabileceğinizi bildiren bir not bırakılmaktadır. Üç gün içerisinde şubeye gidip paketinizi teslim almamanız durumunda ise paketiniz bize iade edilir.

Kargo firmalarının adrese teslim yapamadığı köy ve beldelerde ise sipariş, alıcının adresine en yakın kargo şubesine "Telefon İhbarlı" olarak gönderilmektedir. Siparişiniz kargo şubesine geldiğinde, alıcı telefonla aranarak haberdar edilir. Bu durumda alıcının, siparişi kargo şubesinden alması gerekmektedir. Türkiye genelinde adalara teslimatlar ise kargo firmalarının geçerli kısıtlamaları çerçevesinde yapılabilmektedir. Ürünlerinizin büyüklüğüne göre kargo firmaları adrese teslim veya telefon ihbarlı şubeden teslim alabilmektedir. Siparişinizi oluşturduktan sonra SMS ile tarafınıza iletilecek olan kargo firması adı ve takip numarası ile siparişinizi takip edebilirsiniz.

Kargo Ücreti

İnternetten alışverişlerde kargo ücreti, aldığınız ürünlerin toplam bedeli 100 TL ve altı ise 13 TL, 100 TL üstü ise ürünlerin toplam bedelinin %13'ü kadardır.

Sipariş Takibi

Ürünler kargo firmasına teslim edildiğinde e-posta yolu ile IKEA tarafından bilgilendirme yapılmaktadır. Ek olarak, kargo firmaları tarafından teslimat tarihi öncesinde SMS veya telefon yolu ile bilgi verilmektedir.

Siparişinizin güncel durumunu Kargo Sorgula sayfasından veya 444 4 532 no'lu telefon numarasından 15 haneli sipariş referans numaranızı belirterek takip edebilirsiniz. (Örn: 162702130940295) Ayrıca kargo takip numaranız ile ilgili kargo firmasının websitesinden kargonuzu takip edebilirsiniz.

Önemli Bilgilendirme

Kargonuzu teslim alırken kontrol etmeniz büyük önem arz etmektedir. Paketlerin dışında hasar, eziklik, yırtılma, ıslaklık gibi normal olmayan bir durum tespit ettiğinizde ürünleri teslim almayarak kargo yetkilisine tutanak tutturmalı ve mutlaka Bize Ulaşın formunu kullanarak veya 444 4 532 no'lu telefon numarasını arayarak bizimle irtibata geçmelisiniz.

Kargonuzu teslim aldıktan sonra yapacağınız eksik veya hasarlı teslimat bildirimleri tutanak olmadığından incelemeye bağlı olarak reddedilebilir. Fatura ibraz edilmeksizin değişim ve iade işlemi yapılamamaktadır.