Garanti Şartları

Ürünlerim için yedek parçaları nasıl temin edebilirim?

Ürünleriniz için ihtiyacınız olan yedek parçaları IKEA mağazaları Müşteri Hizmetleri alanından temin edebilirsiniz.

Yedek parça fiyat listesi için lütfen tıklayın.

Listede yer almayan yedek parça taleplerinizi, size en yakın IKEA mağazasındaki Müşteri Hizmetleri ile irtibata geçerek iletebilirsiniz.
 

Garanti şartlarınız nelerdir?

Genel Koşullar

IKEA garanti şartları ve verilen ek garantiler T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğünce belirlenen garanti şartlarına ilave olarak sunulmuş olup, hiçbir şekilde yasalardan doğan tüketici haklarını etkilemez. Garanti belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğüne başvurulabilir. İlave IKEA Garanti koşullarından yararlanmak için dikkat edilecek kurallar:

IKEA, ürünlerin normal kullanım şartlarında, zaman içerisinde doğal olarak yıpranacağın dikkate alarak bu ilave garantiyi verir. Garantinin geçerli olması için ürünün montaj kılavuzuna uygun şekilde monte edilmesi gerekmektedir.

Ürünün kullanım kılavuzunda yer alan koşullara aykırı ve olağan dışı kullanılmasından, doğal yıpranmalar ve kullanım hatalarından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.

Garanti süresi satış belgesi üzerindeki malın teslim tarihinden itibaren geçerlidir. Garanti belgesi, satış fişi veya bilgi fişinin arkasında yer almaktadır. Ürünün garanti kapsamında tamir edilmesi için garanti belgesi orijinalinin mutlaka ilgili mağaza veya servis istasyonuna ibrazı gerekmektedir. Satılan mala ilişkin olarak düzenlenen faturaların ve garanti belgelerinin kopyaları veya fotokopileri garanti belgesi yerine geçmez.

Garanti koşulları kapsamında değişim yapılacak ürünün halen IKEA ürün gamında yer almaması durumunda, IKEA mağazasının tespit edeceği muadil bir ürün ile değiştirme yapılır.

IKEA, mağazalarında satılan ürünlerin tamamını veya bir bölümünü piyasadan kaldırma ve/veya tekrar piyasaya sürme hakkını saklı tutar.

Fırsat Köşesi, üzerinde çizik, hasar, yüzeysel hasar bulunan, teşhir ürün vb. ayıplı veya kullanılmış ürün kategorisine giren ürünlerin perakende satış fiyatından daha düşük fiyata satıldığı bölümdür. Bu bölümden satın alınan ürünler, garanti ve şirket iade prosedürleri kapsamı dışındadır.

IKEA Müşteri Hizmetlerine yazılı ya da şahsi başvuru yaparak garantiden yararlanabilirsiniz.

Garanti koşulları ilgili kanun, yönetmelik ve ekonomik ömre göre belirlenmiştir. Garantiden yararlanabilmek için tek yapmanız gereken; satış fişi veya bilgi fişi arkasında yer alan garanti belgesinin orijinalini saklamak, ürün bakım önerilerine dikkat etmek ve satın aldığınız ürünleri denetlememize izin vermenizdir.

Ürünlerimle ilgili servis hizmetine nasıl ulaşabilirim?

IKEA mağazalarından ve www.IKEA.com.tr'den satın almış olduğunuz ürünlerin servis hizmetini size en yakın IKEA mağazasına başvurarak veya IKEA Türkiye'nin anlaşmalı olduğu servis istasyonlarından karşılayabilirsiniz. IKEA Türkiye, mobilya kategorisindeki ürünler için Cebel Mobilya Ürünleri İnşaat Nakliyat Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti. (Yeni Sanayi Sitesi 23. Blok 3228. Sk. No: 25 ISPARTA, 0 246 233 14 10) ile, saat kategorisindeki ürünler için ise Faktör Grup Otomasyon Elektrik Elektronik ve Müh. San. ve Tic. Ltd. Şti. (Serçeönü Mah. Türkay sok. No:9/A Kocasinan - KAYSERİ, 0 352 222 30 32) ile anlaşmalıdır.

Site Creation & Technology by MagiClick Digital Solutions

STOĞA GELİNCE HABER VER

Onaylıyorsanız lütfen iletişim tercihlerinizi belirtiniz.

Sayfa Başına Git