IKEA Yaz İndirimi başladı!

İade Politikası

İade ettiğim ürünlerin tutarı hesabıma ne kadar sürede yansır?

Ürünlerinizin, bize ulaşmasını takip eden 14 gün içerisinde size ödeme yaptığınız yol ile iade işlemi gerçekleştirilir. Kredi kartınıza iade işleminin yansıması, normal koşullar altında 2-5 iş günü sürmekle beraber bankanızın prosedürlerine bağlı olarak değişebilmektedir. 

Siparişimi teslim aldıktan sonra, hasarlı ürünler olduğunu farkedersem ne yapmalıyım?

Teslim esnasında fark edilmeyerek teslim alınan hasarlı veya ayıplı ürünlerin değişimi için Müşteri Hizmetleri bölümümüz, ürünün hasar veya ayıbını gösteren fotoğraf göndermenizi talep edecektir. Yapılan inceleme sonucunda tüketici kaynaklı olmadığı tespit edilmesi durumunda birebir değişim işlemi yapılacaktır. Değişimi yapılacak ürün ile birlikte orijinal faturanın tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir. Faturanın ön yüzündeki iade talebi ile ilgili alanların eksiksiz doldurulmuş ve imzalanmış olması şarttır. Firma adına kesilen faturalarda ise, satın alan firmanın iade faturası ile değişim veya iade işlemi yapılabilir.

Siparişim teslim edilirken, hasarlı ürünler olduğunu farkedersem ne yapmalıyım?

Siparişinizi teslim alırken koli dışında hasar olması durumunda kolileri teslim almayarak kargo yetkilisine tutanak tutturmalısınız. Bu ürünlerin değişimi 14 iş günü içerisinde gerçekleştirilecektir. Bu durumda, sizden ek bir nakliye veya ürün bedeli talep edilmeyecektir.

Siparişim teslim edilirken, eksik ürünler olduğunu farkedersem ne yapmalıyım?

Siparişinizde eksik ürün var ise, diğer ürünlerinizi teslim alarak, eksik ürünler için imza atmadan önce bunu not olarak belirtmelisiniz ve Bize Ulaşın formunu kullanarak veya 444 4 532 no'lu telefon numarasını arayarak bizimle irtibata geçebilirsiniz. 

Yanlış ürün veya ürünler teslim edilirse ne yapmalıyım?

Siparişinizde yanlış ürün bulunuyorsa, bu ürünü teslim almamalı ve teslimat irsaliyesinde yazılı olarak belirtmelisiniz. Ayrıca Bize Ulaşın formunu kullanarak veya 444 4 532 no'lu telefon numarasını arayarak bizimle irtibata geçebilirsiniz.

İnternetten aldığım ürünleri iade etmek için ne yapmalıyım?

Alışverişinizden herhangi bir nedenle memnun kalmadığınızda, ürününüzün/siparişinizin iadesi için öncelikli yapmanız gereken, teslim alma tarihinden itibaren 14 gün içinde bize talebinizi iletmenizdir. İade talebi oluşturmak için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.

1. www.IKEA.com.tr ve mobil uygulamalarda yer alan "Hesabım" bölümünden “Siparişler” sayfasına gidin.
2. Siparişinizin karşısında yer alan “İade Talebi” butonuna tıklayın.
3. Aynı üründen birden fazla satın aldıysanız iade edilecek ürünün adedini seçin.
4. “Ürünün Ambalajı Açıldı mı?” ve montaj gerektiren ürünler için “Montaj Yapıldı mı?” sorularını işaretleyin.
5. İade nedeninizi seçin ve “Ayıplı Ürün, Yanlış Ürün ve Hasarlı Ürün” seçenekleri için “Fotoğraf Yükle” alanından ürüne ait kusuru gösteren ürün fotoğraflarını yükleyin.
6. "Devam Et” butonuna basın ve iade talebinizi oluşturun.
7. Ekranda çıkan iade kargo kodunu not alın. İade kargo kodunuza "Siparişlerim" sayfasından ve üye olduğunuz e-posta adresinize gönderilen bilgilendirme e-postasından da ulaşabilirsiniz.
8. İade edilecek ürünler ile birlikte IKEA e-arşiv faturanızın çıktısını veya siparişle birlikte gelen sevk irsaliyesini tek bir pakete koyun. IKEA e-arşiv faturanızın veya sevk irsaliyesinin alt kısmında yer alan İade/Değişim talep formunu ıslak imzalı olacak şekilde doldurmanız gerekmektedir. (Her bir teslimat için iade kodu ayrı ayrı alınmalı ve paketler ayrı ayrı hazırlanarak kargoya verilmelidir.)
9. Paketi iade kargo koduyla birlikte seçtiğiniz kargoya 7 gün içinde teslim edin. Kodu vermeniz yeterlidir, ayrıca bir iade adresi belirtmeniz gerekmez. 7 günü geçirdiğiniz durumda yeniden iade kargo kodu almalısınız. Yüksek desili ürün iadelerinde bu süre 10 gündür.
10. Yüksek desili ürünleriniz iadesi için, ürünleri teslim almak üzere adresinize kargo yönlendirilmektedir. Bu bilgiyi iade talebi oluşturduktan sonra çıkan ekranda ve e-posta adresinize gönderilen bilgilendirme e-postasında görebilirsiniz.

İade ürünleriniz/siparişiniz bize ulaştıktan sonra, IKEA tarafından iade koşullarına uygunluğu değerlendirilir.

İnternetten aldığım cam ürünleri iade etmek için ne yapmalıyım?

Cam ürünlerinizin iadesi için "Hesabım" bölümünden “Siparişler” sayfasındaki “İade Talebi” özelliği ile iade talebinizi oluşturabilirsiniz. İade talebiniz alındıktan sonra talebinizin iade koşullarına uygunluğu değerlendirilir ve İnternet Mağazası Müşteri Hizmetleri personeli tarafından maksimum 48 saat içinde size bilgi verilir.
Site Creation & Technology by MagiClick Digital Solutions
Sayfa Başına Git