İade Politikası

Ürünlerinizin, bize ulaşmasını takip eden 14 gün içerisinde size ödeme yaptığınız yol ile iade işlemi gerçekleştirilir. Kredi kartınıza iade işleminin yansıması, normal koşullar altında 2-5 iş günü sürmekle beraber bankanızın prosedürlerine bağlı olarak değişebilmektedir. 

Teslim esnasında fark edilmeyerek teslim alınan hasarlı veya ayıplı ürünlerin değişimi için Müşteri Hizmetleri bölümümüz, ürünün hasar veya ayıbını gösteren fotoğraf göndermenizi talep edecektir. Yapılan inceleme sonucunda tüketici kaynaklı olmadığı tespit edilmesi durumunda birebir değişim işlemi yapılacaktır. Değişimi yapılacak ürün ile birlikte orijinal faturanın tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir. Faturanın ön yüzündeki iade talebi ile ilgili alanların eksiksiz doldurulmuş ve imzalanmış olması şarttır. Firma adına kesilen faturalarda ise, satın alan firmanın iade faturası ile değişim veya iade işlemi yapılabilir.

Hasarlı ürünleri teslim almayarak kargo yetkilisine tutanak tutturmalısınız. Bu ürünlerin değişimi 14 iş günü içerisinde gerçekleştirilecektir. Bu durumda, sizden ek bir nakliye veya ürün bedeli talep edilmeyecektir.

Siparişinizde eksik ürün var ise, diğer ürünlerinizi teslim alarak, eksik ürünler için imza atmadan önce bunu not olarak belirtmelisiniz ve Bize Ulaşın formunu kullanarak veya 444 4 532 no'lu telefon numarasını arayarak bizimle irtibata geçebilirsiniz. 

Siparişinizde yanlış ürün bulunuyorsa, bu ürünü teslim almamalı ve teslimat irsaliyesinde yazılı olarak belirtmelisiniz. Ayrıca Bize Ulaşın formunu kullanarak veya 444 4 532 no'lu telefon numarasını arayarak bizimle irtibata geçebilirsiniz.

Alışverişinizden herhangi bir nedenle memnun kalmadığınızda, para iadesi veya değiştirme için öncelikli yapmanız gereken, teslim alma tarihinden itibaren 14 gün içinde bize talebinizi yazılı veya sözlü olarak iletmenizdir. İnternetten yapılan alışverişlerde de mağazalarımızda olduğu gibi ürünü orijinal ambalajında ve e-arşiv faturası ile birlikte, üzerindeki gider pusulası bölümü ıslak imzalı olarak göndermeniz/getirmeniz gerekmektedir. İade talebiniz bize ulaştıktan sonra, IKEA tarafından iade koşullarına uygunluğu değerlendirilir. Onaylandığı takdirde ürünleriniz anlaşmalı olduğumuz nakliye firması aracılığı ile geri alınır. İade edeceğiniz ürün veya ürünlerin geri gönderim bedeli tarafımızca karşılanır. Dilerseniz iade etmek istediğiniz ürün veya ürünleri size en yakın IKEA mağazasına kendiniz getirebilir veya kargo masrafını karşılamak kaydı ile sizin tercih ettiğiniz bir kargo firması ile bize gönderebilirsiniz. İade koşulları hakkında detaylı bilgi için İade Politikası bölümünü inceleyebilirsiniz.